Структура конкурсної роботи
Повна назва закладу. Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Бердянської міської ради Запорізької області
Адреса закладу. Запорізька область, м.Бердянськ, вул.Франка, 103
Телефон:(06153)43664
Автор досвіду: Чумаченко Тетяна Іванівна, учитель математики Бердянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №20 Бердянської міської ради Запорізької області.
Опис суті досвіду. Зміст досвіду
Телефон:(06153)43664
Автор досвіду: Чумаченко Тетяна Іванівна, учитель математики Бердянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №20 Бердянської міської ради Запорізької області.
Інформаційний блок досвіду
- Назва теми досвіду. Нестандартні форми проведення уроків математики як засіб підвищення пізнавальної активності учнів.
- Актуальність досвіду.
Прoтягом останньoго десятиліття у шкoлі виявилася небезпечнa тенденцiя зниження iнтересу шкoлярів до занять. Педагоги постійно шукають способи пожвавлення уроку, намагаються урізноманітнити форми пояснення і зворотного зв'язку. При цьому важливо розуміти: ніхто не вимагає скасування традиційного уроку як основної форми навчання та виховання дітей. Йдеться про використання в різних видах навчальної діяльності нестандартних оригінальних прийомів. Ці прийоми підвищують інтерес дітей до занять і в той же час забезпечують швидкість запам'ятовування, розуміння та засвоєння навчального матеріалу. Саме на нестандартних уроках (тобто на заняттях, що мають нетрадиційну структуру та оригінальні методи навчання) школяр засвоює навчальну інформацію і одночасно опановує технологією засвоєння цієї інформації.Моє педагогічне кредо: «На уроці завжди має бути цікаво!» Тому я перебуваю в постійному пошуку нових технологій навчання, форм уроку, засобів і прийомів, що розвивають у дітей допитливість і захопленість, що спонукають до активізації пізнавальних процесів.
«Інтерес є там, - стверджує В. О. Сухомлинський, де є натхнення, яке народжується від успіху». Як же домогтися такого успіху? Як викликати інтерес дітей до навчання, поволі змусити дитину мислити, міркувати, доводити, погоджуватися, вміти відстоювати свою точку зору, інакше кажучи, виховувати особистість? Як навчити всіх і сильних, і слабких?
Я дуже часто задавала собі ці питання і шукала відповідь і в методичній літературі, і в проведених своїх уроках і уроках своїх колег. Я прийшла до висновку, що використання нестандартних уроків, яскравих, неповторних може підняти пізнавальний інтерес учнів і спонукати їх до співпраці з учителем.
Ось чому я взяла темою свого дослідження «Нестандартні форми проведення уроків математики як засіб підвищення пізнавальної активності учнів» і працюю над нею. Все вищесказане забезпечує актуальність теми даної роботи.
- Цілі досвіду. Дослідити питання про нестандартні форми проведення уроків та їх роль у розвитку пізнавальної активності учнів на уроках математики.
- Завдання досвіду. Розглянути нестандартні форми проведення уроків математики як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів, урізноманітнити форми проведення уроків та створити необхідні умови для ефективного їх використання на різних етапах уроку, запропонувати розробки уроків з використанням нестандартних форм проведення уроку.
- Тривалість роботи над досвідом. 5 років
Опис технології досвіду
Провідна ідея досвіду: використання нестандартних форм проведення уроку як одного із засобів підвищення якості навчання та розвитку інтересу учнів до математики як навчального предмета.Опис суті досвіду. Зміст досвіду
Немає коментарів:
Дописати коментар